Kürkçü: Roboski’nin hakkı mı, devletin menfaati mi?
Uludere Alt-komisyonu, “kasıt yok” kararıyla “Zorbanın haksızlığı”nı, “kibirlilerin hakaretini” sineye çekmeye çağırıyor Roboski köylülerini… “Roboski katliamı alt-komisyonu”nun AKP’li çoğunluğu, Roboski’nin yoksul ve yaralı Kürtleri’nin gönlünde sanki bir an için onların hakkını soracakmış gibi bir kıpırtı uyandırmış, beklentileri tetiklemişti… Heyhat;“olmak mı, olmamak mı?” diye sayıklayarak geçirdiği bir buçuk yılın ardından Danimarka Prensi Hamlet’iRead More








Yorum yazabilmek için oturum açmalısınız.