HDK: Roboski Katliamı devam ediyor!
Halkların Demokratik Kongresi 28 Aralık 2011 Roboski Katliamının Yıldönümü dolayısıyla yayımladığı mesajda “Halklarımızı Kürdistan’da yaşanmakta olan ve devletin hiçbir yasa tanımadan uyguladığı şiddetli saldırılara gözlerini kapamamaya, kulaklarını tıkamamaya ve yeni Roboskilerin habercisi olan bu saldırı iklimine dur demek için mücadeleyi yükseltmeye çağırıyoruz.”dedi.







